Logo
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Χρυσοφόρα επένδυση το λιμάνι του Πειραιά για την Cosco

Πέρα από το εμπορικό λιμάνι η Cosco ρίχνει βάρος και στην κρουαζιέρα στο πλαίσιο μίας γενικότερης στρατηγικής που εφαρμόζει σε παγκόσμια εμβέλεια για τον κλάδο αυτό.






Σε χρυσοφόρα επένδυση εξελίσσεται το λιμάνι του Πειραιά για τον όμιλο της Cosco «πριν αλέκτωρ φωνήσαι»... Οι Κινέζοι ποντάρισαν και βγαίνουν ήδη κερδισμένοι πριν καν αφομοιώσουν την ΟΛΠ ΑΕ η αγορά της οποίας έκλεισε μέσα στο καλοκαίρι. 

«Είμαστε στρατηγικοί επενδυτές και όχι κερδοσκόποι» ξεκαθάρισε με επιστολή του προς τους εργαζόμενους ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Fu Chengqiu, στα μέσα Αυγούστου. Και οι αριθμοί τον δικαιώνουν. Ενώ ο όμιλος της Cosco το α΄ εξάμηνο του 2016 παρουσίασε ζημιές ύψους 1,1 δισ. δολαρίων, στον Πειραιά η θυγατρική ΣΕΠ παρουσίασε αύξηση σε ποσοστό 18,54%, φθάνοντας τα 17,9 εκατ. δολάρια έναντι 15,1 το αντίστοιχο περσινό διάστημα. 

Πέρα όμως από το εμπορικό λιμάνι η Cosco ρίχνει βάρος και στην κρουαζιέρα στο πλαίσιο μίας γενικότερης στρατηγικής που εφαρμόζει σε παγκόσμια εμβέλεια για τον κλάδο αυτό. 

Η νέα κοινοπραξία στην κρουαζιέρα της CoscoCS αναζητά από τα μέσα του καλοκαιριού να αγοράσει από πέντε έως οκτώ κρουαζιερόπλοια τα οποία θα εντάξει σε κρουαζιέρες στη Νότια Κινεζική Θάλασσα. 

Τα πλοία θα τα διαχειρίζεται η εταιρεία SanyaInternational Cruise Development, στην οποία ιδιοκτήτες είναι η CoscoCS, η China NationalTravel Service και η China CommunicationsConstruction. 

Η εταιρεία σχεδιάζει την κατασκευή τεσσάρων τερματικών κρουαζιέρας στο νησί Χαϊνάν, που αποκαλείται η «Χαβάη της Κίνας», και το οποίο η κινεζική κυβέρνηση θέλει να μετατρέψει σε διεθνή τουριστικό προορισμό έως το 2020. Νησί με έκταση 34.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων όσο και του Βελγίου. Είναι το μεγαλύτερο από τα νησιά που ανήκουν στην Κίνα. 

Η ανάπτυξη στην Ασία είναι ιδιαίτερα έντονη και οι επενδύσεις σε λιμάνια, πλοία και όχι μόνο ιδιαίτερα υψηλές. Ανάπτυξη 20 % περίπου ετησίως της κρουαζιέρας στην περιοχή αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντικός αριθμός. Δέκα νέα πλοία ετησίως θα οδεύουν προς την Ασία για να εξυπηρετούν τις ανάγκες του τουρισμού.    



πηγή: newmoney.gr
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Κάνε like στη σελίδα του bam.gr στο facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα του Ολυμπιακού μας:

 

Σχολιάστε

Joomla SEF URLs by Artio
Copyright ©