Dole Left
Dole Right

Διαβάστε:

 

Η Samsung προβάλλει Ελλάδα σε όλο τον κόσμο

Μία ακόμη εξαιρετική συνεργασία καταγράφεται στο ενεργητικό του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Ο πολυεθνικός όμιλος Samsung, μέσω εφαρμογής, θα προβάλλει τη χώρα μας διεθνώς (σε πάνω από 40 χώρες) κι αυτό από μόνο του είναι εξαιρετικό νέο. Η παρουσίαση της συνεργασίας πραγματοποιήθηκε στο μουσείο της Ακρόπολης και τα στελέχη της Samsung παρουσιάστηκαν ενθουσιασμένα. Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, επισήμανε πως η συνεργασία «είναι ένα ακόμη βήμα στην μεγάλη διαδρομή της προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω της νέας τεχνολογίας η οποία επιτυχημένα υλοποιείται της ιστοσελίδας visitgreece.gr που έχει ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια επισκέπτες.»

«Θεωρούμε ιδιαίτερα θετικό το γεγονός ότι η Samsung αναγνώρισε και εκτίμησε τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού, το περιεχόμενο του visitgreece.gr, καθώς και την προσφορά του στην άνοδο του ελληνικού τουρισμού τα τελευταία δύο χρόνια. Η ψηφιακή τηλεόραση εισάγει στο σπίτι εκατομμυρίων νοικοκυριών την τεχνολογία την οποία και συνδυάζει με τηλεοπτικά προγράμματα και δημοφιλείς εφαρμογές (apps) που ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν. Όλα αυτά αξιοποιούνται προς όφελος του ελληνικού τουρισμού,», κατέληξε.

Επισημαίνεται ότι η Samsung, συμπεριέλαβε στην πλατφόρμα εφαρμογών της νέας γενιάς τηλεοράσεων Samsung Smart TV, το διαδικτυακό τόπο www.visitgreece.gr. Οι χρήστες των τηλεοράσεων θα έχουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με τον τουρισμό στην Ελλάδα, απλά και μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού στο τηλεχειριστήριο. Η εφαρμογή συνδυάζει περιεχόμενο από το www.visitgreece.com, καθώς και από τις αντίστοιχες σελίδες του Visit Greece σε social networks.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, τόνισε ότι «ο ελληνικός Τουρισμός μέσω του visitgreece.gr, βρίσκει ένα νέο περιβάλλον ανάπτυξης από τους ψηφιακούς δέκτες της Samsung. Είμαστε ευτυχείς για τη συνεργασία και ευχόμαστε στο μέλλον να έχουμε την ευκαιρία να εξετάσουμε ακόμα περισσότερα πεδία συνεργασίας τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κορέα, που αποτελεί για τον ΕΟΤ αγορά-στόχο υψηλών αξιώσεων.»

VISITGREECE

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η υπουργός αναφέρθηκε στη στρατηγική επιλογή του υπουργείου να παρακολουθεί, να υιοθετεί και να αξιοποιεί την τεχνολογία η οποία και αποτυπώνεται στην αναπτυσσόμενη δυναμική του VisitGreece. Όπως είπε, «το visitgreece αποτελεί βασικό δίαυλο επικοινωνίας της Ελλάδας και του Ελληνικού Τουρισμού με τον υπόλοιπο κόσμο. Το περιεχόμενο του αγγίζει το 1 εκατομμύριο λέξεις στα ελληνικά. Το newsletter του ξεπερνά τους 16.000 αποδέκτες σε όλο τον κόσμο. Οι επισκέπτες της σελίδας ξεπερνούν τα 10 εκατομμύρια. Έχουμε 1,5 εκατομμύρια followers στο google, περισσότερους από 220.000 xιλιάδες στο Facebook, ενώ το Youtube ξεπερνά τα 5 εκατομμύρια προβολές.»

Να σημειωθεί ότι το visitgreece.gr είναι δομημένο για να αξιοποιείται εύκολα, να προσφέρει χρήσιμη πληροφόρηση στους επισκέπτες και τελικά να ανταποκρίνεται σε αυτό που ζητούν. Περιέχει: προτάσεις οδοιπορικών, εμπειρίες ανάλογα με την εποχή, πληροφορίες που δομούνται σύμφωνα με τη ζήτηση των επισκεπτών, φωτογραφίες για όλα τα μέρη της χώρας που συνεχώς αυξάνονται με υλικό από όλες τις περιοχές. Παράλληλα οι σελίδες του visitgreece στα social media είναι δυναμικές και αποτυπώνουν με ευκρίνεια την Ελλάδα.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Κάνε like στη σελίδα του bam.gr στο facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα του Ολυμπιακού μας:

 

Σχολιάστε

  1. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  2. TAGS