Dole Left
Dole Right

Διαβάστε:

 

Περισσότερα εισιτήρια από Παναθηναϊκό και ΑΕΚ μαζί ο Ολυμπιακός!



Με τα 2/3 του πρωταθλήματος συμπληρωμένα, η φετινή Super League μας έχει δώσει, πλέον, ένα πολύ καλό δείγμα για το επίπεδο που κινείται κάθε ομάδα ξεχωριστά, αλλά και όλες μαζί στο σύνολο, από πλευράς προσέλευσης κόσμου στα γήπεδα.


Για ακόμη μια χρονιά οι αριθμοί… θλίβουν, αφού σε σύνολο 158 αγώνων ο γενικός μέσος όρος είναι 4.361 εισιτήρια. Φυσικά, υπάρχουν αρκετές τιμωρίες εδρών, αλλά και δυο παιχνίδια που δεν διεξήχθησαν (το ντέρμπι «αιωνίων» που ματαιώθηκε και το Λεβαδειακός-Ατρόμητος που αναβλήθηκε). Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούν τη μικρή ζήτηση που έχει το προϊόν. Σε μια σεζόν, μάλιστα, που έχει επιστρέψει στην κατηγορία και η ΑΕΚ, μια από τις πιο εμπορικές ομάδες της χώρας. Χωρίς την «Ενωση», τα πράγματα θα ήταν ακόμη χειρότερα!

Ο Ολυμπιακός και οι άλλοι

Ο Ολυμπιακός αποτελεί τη μοναδική εξαίρεση σε αυτή την ιστορία. Παρότι απέχει από τα νούμερα της περιόδου πριν από την οικονομική κρίση, είναι και φέτος μακράν πρώτος στη λίστα, με μ.ο. προσέλευσης 18.925 φιλάθλων, σε 8 αναμετρήσεις με κόσμο (έχει δώσει κι άλλη μια, την 9η, κεκλεισμένων των θυρών) στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Κάθε αγωνιστική στο γήπεδό τους, πάντως, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν κατά μ.ο. περισσότερους φίλους του ποδοσφαίρου απ” όσους ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ μαζί (!), σε Λεωφόρο και ΟΑΚΑ, αντιστοίχως. Οι «πράσινοι» (οι οποίοι δεν έδωσαν ποτέ το εντός έδρας ντέρμπι με τον Ολυμπιακού, που θα μπορούσε να τούς «ανεβάσει») κόβουν κατά μ.ο. 9.122 εισιτήρια και είναι 4οι, πίσω από την 3η «Ενωση», η οποία έχει 9.780. Σύνολο και οι δυο μαζί: 18.902.

Δεύτερος, πίσω από τους νταμπλούχους Ελλάδας είναι ο ΠΑΟΚ, με μ.ο. 11.856 φιλάθλους, στην Τούμπα. Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι ο Ολυμπιακός έχει ακόμη στην έδρα του δυο εμπορικά ντέρμπι (με ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκό), η ΑΕΚ επίσης δυο (με Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό) και ο Παναθηναϊκός ένα (με ΠΑΟΚ). Ολα αυτά μπορεί να διαφοροποιήσουν αισθητά τους μέσους όρους, εφόσον, βέβαια, δεν υπάρξει κάποια νέα τιμωρία (πχ. για τους Πειραιώτες εκκρεμεί η υπόθεση με τον… περίφημο αναπτήρα του Κουλιμπαλί).

Δεν… βλέπεται ο Ατρόμητος

Κατά τα άλλα, η διαφορά των «μεγάλων» με τους υπόλοιπους είναι… χαώδης. Μετά τον Ηρακλή (3.641), οι 11 από τις 16 ομάδες έχουν κατά μέσο όρο από 2.201 εισιτήρια και κάτω! Αξιοσημείωτη είναι η φετινή πτώση του Ατρομήτου, ο οποίος κυριολεκτικά δεν… βλέπεται από τους φίλους του, κυρίως εξαιτίας της κακής πορείας του (αν και υπήρξε και μια αποχή των οργανωμένων λόγω της διαφωνίας τους με το μέτρο της «κάρτας φιλάθλου»). Είναι προτελευταίος και τον ξεπερνά μέχρι και ο (παραδοσιακά εκ των ουραγών στη σχετική κατηγορία) Λεβαδειακός! Μάλιστα, οι Βοιωτοί αναμένεται να αυξήσουν κι άλλο τη διαφορά, αφού εκκρεμεί το εξ αναβολής παιχνίδι τους με τους Περιστεριώτες, στη Λιβαδειά, στις 17 Φεβρουαρίου.

Αναλυτικά:

m.o. eisitirion super league 2015-16 20 agonistikes

* Τα στοιχεία λήφθηκαν από την επίσημη ιστοσελίδα της Super League. Οι κεκλεισμένων των θυρών αγώνες δεν υπολογίζονται. Παρότι, επί της ουσίας υποβαθμίζουν το προϊόν, στην προκειμένη περίπτωση δεν «χαλάνε» τον μ.ο. προσέλευσης φιλάθλων για κάθε ομάδα και για το πρωτάθλημα συνολικά.
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Κάνε like στη σελίδα του bam.gr στο facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα του Ολυμπιακού μας:

 

Σχολιάστε

  1. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  2. TAGS